Smink och sånt där.

27 Jul

Nu har internet fått för sig att funka, vilket jag är väldigt glad för. Sitter och kollar igenom photo booth-bilder, blir kär i att ha lugg och saknar att fixa mig. Har inte haft smink ens på flera dagar nu, men imorgon är det sminkdags och sen resten av veckan har jag anledning att fixa mig när jag kommit hem. Det känns fint att ha så mycket att se fram emot och anledningar till att fixa mig. Gör ju det så sällan för att jag från och till tappat meningen med det, även om jag älskar det. Så här kommer några bilder när jag fixar mig, bara för att.

2 svar to “Smink och sånt där.”

  1. belle juli 27, 2010 den 12:59 #

    du är så vacker & bäst & jag älskar dig åh

  2. Kattis juli 27, 2010 den 19:21 #

    Du är så fiiin!

Kommentera

