Snart dags för Kent

22 Jul

Ikväll så ska jag och min mamma se Kent på Långholmen. Klockan är alldeles för mycket och jag har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig, men idag har inte direkt varit en bra dag utan har bara varit så oerhört trött så inte orkat förbereda mig så mycket. Känns inte riktigt som om vi ska se dom heller, men när jag väl är där kommer jag att förstå det och det kommer nog att bli helt underbart. Eftersom jag är så trött så känns det ändå skönt att vi inte är där flera timmar i förväg och ibland så gör det ingenting att se en konsert på avstånd. Hoppas dock väldigt mycket att dom kommer spela i höst/vinter så att jag kan gå med Emilie och stå långt fram och vara lycklig. Men nu ska jag göra mig lite i ordning, skriver hur det var sen. ♥

Kommentera

