Arvikafestivalen Torsdag i bilder och ord

20 Jul

Dagen började med att vi hittade Alexandra utanför sitt tält som hon tagit sig ut ur för att slippa värmen. Vid klockan 13:00 var det dags att se det första och ett av dom bästa banden, nämligen Universal Poplab. Spelningen var helt underbar och Christer var så himla fin. Redan innan spelningen hade regnet börja falla från himlen och det fortsatte i sex timmar, så vi åkte in till stan och åt mat och sånt där för att slippa regnet. När klockan närmade sig tolv så var det dags för dagens andra konsert, nämligen Kent. Många verkar ha tyckt den var väldigt dålig, men jag tycker i alla fall den var helt okej. Jocke var lika fin som vanligt och han gjorde tummen upp (vilket jag aldrig sett honom göra) och ändrade lite småsaker i texter som alltid känns lika fint. Men Sami har skaffat sig en hemsk mustasch, inga poäng för den inte. Efter spelingen var jag jättetrött, som dom flesta andra, men piggnade till och var uppe till solen gick upp, lyssnade på Aqua och hade det fint. Somnade nog vid halv åtta, men det är precis så det ska vara.


















5 svar to “Arvikafestivalen Torsdag i bilder och ord”

  1. Alexandra juli 21, 2010 den 02:51 #

    haha ååååh underbart! lånar första bilden till min blogg ok? <3

    • Hanna juli 21, 2010 den 12:13 #

      haha, såklart :D tror kattis har fler och snyggare bilder :*

  2. Cheapo juli 21, 2010 den 16:10 #

    Iuuu! Hur ser Sami ut?!
    (Och nu vet dom ju inte längre om det blir nått Arvika nästa år :( )

    • Hanna juli 22, 2010 den 01:46 #

      Jag tyckte det var oerhört komiskt när jag såg honom, vad är det för ansiktsbehåring han skaffat liksom? Frisyren har jag inget emot men kombinationen alltså…

      och ja, det ser ju inte så bra ut för arvika direkt :/

  3. rebecca juli 22, 2010 den 00:53 #

    kent<3

Kommentera

