Arvika10 snart dags ♥

14 Jul

Istället för att sova i tid har jag gjort den här fina bilden på några av dom fina människorna som jag ska spendera arvika med. Nu är det bara sju timmar kvar tills jag och Kattis åker, så himla pepp! Kommer verkligen bli underbarast ever, förutom spelningarna då. Har bara massor av fina kläder och skor med mig och allt känns verkligen jättebra. Men nu måste jag seriöst sova några timmar så jag kommer upp i tid och hinner fixa mig imorgon. ♥ Ska bli så himla roligt att träffa alla fina människor när jag kommer dit, bland annat Towe, Alexandra, Polli, Emelie, Emelie och så massor av andra också. Finfinfint. ♥♥

Ett svar to “Arvika10 snart dags ♥”

  1. Alexandra juli 14, 2010 den 06:26 #

    sv: Åh jag gjorde panda nu med min nya frisyr också, det blev superfint i nacken och så, håret fram är lite kort kanske men det växer snart ut till en fin längd!
    Snart ses vi finis det ska bli så HIMLA skoj är sjukt peppad nu :D

Kommentera

