Packat och klart

13 Jul

Nu så har jag packat klart, om man inte räknar med handbagage och sånt som kommer att behöva användas imorgon bitti. Har även tvättat håret och fixat ögonbrynen. Tyvärr så blev det lite fel så det andra är kortare och fulare än det andra, suck. Måste väl kanske måla det lite nu då för att det inte ska se helt dumt ut. Sen så har jag letat fram lite gamla mobiler och satt på laddning så att jag slipper vara utan mobil när den laddar ur, superpraktiskt.

Nu så ska jag förbereda några småsaker, såsom måla naglarna och handbagaget, sen så ska jag försöka sova så snabbt som möjligt eftersom klockan ringer vid sex. Längtar så himla mycket nu ♥

Kommentera

