Åska som får det att skaka i väggarna och huvudvärk.

11 Jul

Nu sitter jag i våningsängen igen, där jag nog spenderat mest tid under den här dagen. Har varit så himla trött att jag inte vetat vad jag skulle ta mig till, sen har det inte funnits så mycket att göra. Fast badad har jag gjort, och köpt en gigantisk glass för en tjuga. Men nu mullrar åskan utanför. När jag och min syster satt på stranden och försökte äta upp våra gigantiska glassar så kunde vi se hur dom mörka tunga molnen nära sig och hur åskans muller blev tydligare och tydligare. Tror det är en anledning till varför jag varit så himla trött idag. Gillar inte direkt vädret, visst kan det vara mysigt men det känns i väggarna när det åskar och gardinerna skälver. Plus att min huvudvärk bara blir värre och värre.

Men imorgon åker jag i alla fall hem, ska bli så himla skönt. Ska sitta på tåget och skriva långa packlistor till arvika, fortsätta fundera på outfiter och utveckla dom små skisser jag redan gjort. Kan inte förstå att jag snart ska åka dit, är lite avundsjuk på dom som åker imorgon eller tisdag. Men känns ändå bra att åka på onsdagen. Kommer bli så himla fint.

Ett svar to “Åska som får det att skaka i väggarna och huvudvärk.”

  1. panda juli 12, 2010 den 22:39 #

    längtar så himla mycket tills ni kommer dit! hihii

Lämna en kommentar