Snart dags för skåne.

9 Jul

Nu är klockan två och om ungefär sex timmar minus en kvart så kommer min pappa och hämtar mig. Ska ju ner till åhus i några dagar tillsammans med honom, min lillebror och många av hans kompisar och deras familjer. Troligen kommer jag vara äldst av ”barnen”, sådär fyra år mer ungefär, om jag inte har tur. Men det kanske blir bra ändå. Vi ska vara i ett stort kollohus rätt nära vattnet, vilket känns mysigt. Får skriva mer om dagen imorgon och lägga upp bilder och sånt då eftersom jag behöver få lite sömn i alla fall. Måste packa klart nu också, alltid ute i god tid. Men skriver mer imorgon, borde ju kunna uppdatera när jag sitter i bilen eftersom jag har mitt mobila bredband. Puss och godnatt.

Kommentera

