Åka bil

9 Jul

Nu sitter jag i bilen påväg till Skåne. Min storasyster och hennes pojkvän följde med också vilket känns roligt, så får man lite mer sällskap. Kommer nog bli rätt roliga dagar ändå. Har nyss ätit frukost, nämligen quinoasallad med räkor och kräftor, kanske inte direkt något som känns som frukost men man vet ju aldrig när vi kommer äta nästa gång, plus att den kostade sådär 10 kronor mer än en baguet så det kändes ju värt.

Såg förresten en sak på facebook som gjorde mig sjukt glad som jag ska skriva om lite senare, sen så ska jag tipsa om två klubbar som är värda att gå på i helgen som jag tyvärr kommer att missa. Hoppas ni alla får en bra helg i alla fall. Nu åker jag förbi Norrköping, är ett tag kvar till Åhus kan man säga.

Ett svar to “Åka bil”

  1. belle juli 9, 2010 den 23:05 #

    ah alskade bastis sa himla fint att du ar i skane t’nker pa det hela tiden typ. kanns som att du ar nara liksom. alskar. fick ditt brev idag. dog lite f;r det var finast i varlden. for att du ar finast i varlden.

Kommentera

