Lite festivalshopping

8 Jul

Var ju på stan idag med Kattis en stund, vilket var supermysigt. Vi pratade lite om arvika, outfits och sånt där. Har fina planer i alla fall. Sen så gick jag runt och letade efter en vit kortärmad blus med krage, hur svårt kan det vara egentligen? Tydligen väldigt svårt. Enda vettiga jag hittade var en på bikbok, men den kostade 200 och var då nedsatt på halva priset? Inte värt. Här är i alla fall vad jag köpte idag och igår. Förlåt för dom kassa bilderna och ännu kassare kollagen. Min kompakta kamera är dum och bilderna blir helt värdelösa. Förstår inte hur det ska gå på arvika. Vill köpa en ny. Uh. Förutom det på bilderna så är det två klänningar också som nog får följa med mig på arvika. Mindre än en vecka kvar nu, helt galet. Längtar så mycket! Det mesta är i alla fall sånt som jag ska ha till festivalen, och så är det lite sånt som jag hittat på rean och inte kunnat motstå. Plus lite pyssel, men det har ju med festivalen att göra. Har ingen aning om när jag ska lyckas få det gjort eftersom jag åker till Skåne på fredag, opraktiskt nog. Men allt ordnar sig nog på ett eller annat sätt.

Köpte dock inte något av det jag verkligen behövde, såsom resorb, alvedon, solkräm osv. Men det ordnar sig! Vad jag ska pyssla ihop får ni se sen. ♥

4 svar to “Lite festivalshopping”

  1. Cheapo juli 8, 2010 den 11:25 #

    Så himla fina grejer du har köpt! Vill också festivalhandla nu ju :p

  2. panda juli 8, 2010 den 21:44 #

    åh, vad kostade dom där rosetterna på rean?!?! dom från gina?

  3. Noris juli 9, 2010 den 12:11 #

    gud vilken söt liten väska! <3
    åh du köpte den där fina rosetten från glitter :) (eller är d en liknande) :)

    • Hanna juli 10, 2010 den 00:22 #

      ja, väskan är helt underbar, köpte den för halva priset :D och rosetterna kommer från gina tricot <3

Kommentera

