IAMX ställer in sin spelning på Arvika.

7 Jul

Jag har redan haft en dålig dag och nu blev den inte direkt bättre. IAMX ställer nämligen in spelningen på Arvikafestivalen. Den spelningen var något jag sett fram emot så mycket att jag inte finner ord för det. Den gången jag såg dom på arvika07 så var det magiskt. Det var så himla fint och underbart, men efter det har jag inte haft chansen att se eftersom spelningarna som dom haft i stockholm alltid varit över min ålder. Så hade verkligen sett fram emot det, få uppleva magin igen. Men nej. Självklart så ställs en av dom få riktigt viktiga spelningar arvika kommer ha in.

Chris Corner är så fin att jag får ont i magen, fast på ett bra sätt såklart. Hade verkligen velat se honom om lite mer än en vecka. Får hoppas på att jag får chansen att se honom snart ändå.

Istället för IAMX så är Cryo bokade, vilket jag kan tänka mig att se. Men det är verkligen inte ens jämförbart med IAMX.

För mer information: http://www.arvikafestivalen.se/node/644

Ett svar to “IAMX ställer in sin spelning på Arvika.”

  1. Marcus juli 7, 2010 den 23:50 #

    Förlåt, inte meningen att göra dagen sämre genom att bringa dig dessa tråkiga nyheter. Å andra sidan hade du väl snappat upp dem någon annastans annars, nu då det ändå är officiellt. Tack & förlåt ^^

Kommentera

