Födelsedagsfirande och tanto.

5 Jul

I lördags så var jag och firade Noras 20 årsdag i efterskott i tanto. Det var verkligen himla trevligt och somrigt, precis så som det borde vara oftare. Vi åt mat (tyvärr var jag oförbered så jag åt potatissallad på burk tillsammans med en baugett), spelade kubb och annat fint. Kubben var rätt rolig, mitt lag vann även om jag inte fick ner en enda. Desto senare det blev desto fler människor man kände kom och det var roligt att träffa personer man inte träffat på länge och såna man aldrig träffat förut. Det var en fin dag och kväll i alla fall och efter lite andra äventyr i natten så kom jag hem vid sextiden, när solen gått upp och det fortfarande var varmt.

Här är bilder från Noras kamera som jag lånar lite, fotade själv också men inte haft tid att lägga in dom på datorn eftersom jag inte är hemma. (Åkte till mormor och morfar igår när jag vaknade och ska åka hem ikväll igen) Men lägger upp dom så fort jag lagt in dom på datorn.

3 svar to “Födelsedagsfirande och tanto.”

  1. Cheapo juli 6, 2010 den 00:02 #

    Åh, vilket fint linne du har!

    • Hanna juli 6, 2010 den 11:23 #

      tack så mycket :) Jag hittade det för något år sen på carlings herravdelning, blev verkligen superglad när jag hittade det :)

  2. Noris juli 7, 2010 den 18:29 #

    <3<3<3<3<3<3<3

Kommentera

