Att ha hittat i alla fall lite inspiration och motivation.

2 Jul

Någon timme senare och med lite mer inspiration och idéer så ska jag lägga mig. Längtar verkligen till arvika nu. Bara få vara ute i natten, se solen gå ner och sen gå upp. Lyssna på fin musik och ha en anledning till saker och ting. Trots festivalens bokningar så tror jag absolut att det blir en av dom bästa jag varit på. I morgon ska jag ta mig ner på stan förhoppningsvis och leta reda på lite saker som kan vara passande till min festivalförberedelse. Tror även att jag ska börja kolla igenom mina väskor och skor för att försöka ha i alla fall en idé om vad jag ska ha med mig. Fast har redan några bra förslag på väskor hittills. Men vi får se lite hur det blir. Men jag tror i alla fall att det blir bra.

Det komiska på bilden är att det jag ritat är sånt som jag redan ritat många många gånger innan i olika block och på olika papper. Men förhoppningsvis så kommer något av det som hör till själva pysslandet att bli skapat innan arvika.

Kommentera

