22:54

2 Jul

Städandet gick jättebra, dammsög och sen så sorterade jag massor av högar med papper och tidningar. Det kanske inte märks så himla mycket, men det är såna småsaker som gör att det i längden blir mer och mer städat. Sen så var min mamma supergullig och köpte sushi. Så himla fint. Tyvärr så var det inte så bra sushi, riset var dåligt kokt och sånt där. Men själva grejen gjorde mig ändå glad.

Nu så är jag i Haninge med Tommy och Jimmy och vi ska titta på film och sådär. Bara ta det lungt. Sen imorgon är det dags för tanto, hoppas att få träffa Emelie och Sohpie där också. Blir fint. På kvällen åker jag nog till min mormor och morfar. Ska försöka packa ner lite sånt som jag kan fixa inför arvika eftersom jag måste börja med det så snart som möjligt. Men ja, nu är det filmdags. Lovar att slänga upp bilder imorgon. Ska bli så himla skönt att fixa sig, verkligen saknat det. Sen ska jag låta håret vila lite och börja förbereda det inför mina arvikaplaner. Hoppas det blir bra, nämner mer om det sen. Puss!

Ett svar to “22:54”

  1. belle juli 3, 2010 den 23:37 #

    åh. vill höra allt om dina arvikaplaner. (+ du var så söt idag när du ringde höll på att dö på fläcken älskar dig)

Kommentera

