Let me in

1 Jul

Att USA är landet som gör remakes på bra skräckfilmer/rysare från världen över är ingenting nytt, och att dom även skulle göra det på Låt den rätte komma in är inte heller en nyhet. Själv ansåg jag när jag såg orginalfilmen att det inte alls var så bra som dom flesta ansåg utan jag tyckte den var rätt trist. Det var något som inte klickade, det saknades något. Nu är trailern här för den Amerikanska versionen och jag måste säga att den känns betydligt mer tilltalande. Så jag ser fram emot att se den, kanske inte på bio eftersom bio inte riktigt är min grej, men någon kväll hemma. Filmen kommer ha premiär den 1 Oktober i USA. När den kommer hit vet jag inte riktigt.

Kommentera

