Doktorn och dagen.

29 Jun

Om ungefär 40 minuter ska jag åka till doktorn, mitt hår är fortfarande blött, jag har inte valt kläder och inte ätit någonting än. Vilket kanske inte är ovanligt för att vara mig, men jag måste komma igång så snabbt som möjligt eftersom jag inte kan komma sent. Efter jag varit hos doktorn så ska jag i alla fall åka ut till haninge och träffa söta Nora, egentligen skulle vi fota men på grund av att mina ögon inte samarbetar och är svullna och gör ont så vill jag varken vara med på bild eller sminka mig så mycket så skjuter vi upp det ett tag. Men det blir ju fint och mysigt ändå. Efter det så ska jag antingen träffa Emilie och gå ut, eller så vet jag faktiskt inte. Fast tror att jag kommer göra någonting ikväll i alla fall. Men ja, på grund av tidsbrist så måste jag plocka ihop lite saker och förbereda mig nu så att jag hinner med rätt tunnelbana.

Ett svar to “Doktorn och dagen.”

  1. Noris juli 2, 2010 den 10:06 #

    <3<3<3

Kommentera

