Harry Potter and the Deathly Hallows Trailer

28 Jun

Jag längtar verkligen supermycket till Harry Potterfilmen kommer på bio. Det här är den andra versionen av reklamen men den första hittade jag bara i superdålig kvalité eller med ljud som försvinner i slutet. Men det känns så himla fint, mysigt att få se den på bio också.

4 svar to “Harry Potter and the Deathly Hallows Trailer”

  1. Cheapo juni 28, 2010 den 20:28 #

    Jag hoppashoppashoppas att den är så mycket bättre än den senaste filmen alltså!

    • Hanna juni 28, 2010 den 22:47 #

      ja, alltså. jag blev besviken på förra. Den blev ju promotad som en mörk film, vilket den borde vara, men sen var det hur mycket skämt och fjant som helst.

      • Marcus juni 29, 2010 den 15:51 #

        ”sen var det hur mycket skämt och fjant som helst.”

        Men vad hade du väntat dig? Det är ju Harry Potter :p

  2. belle juni 28, 2010 den 20:34 #

    åååh jaaa se den med mig bästis <3

Kommentera

