Att vara hemma igen.

28 Jun

Nu ligger jag hemma i min säng igen. Det är rätt fint trots att det finns en rastlöshet som förföljer mig. Efter midsommarafton så blev allt lite bättre. Jag stod ut med människorna och hade det rätt fint trots allt. Jag har badat en gång varje dag, i min vit/mörkblåsvartrandiga baddräkt och flutit i vattnet och bara funnits. Det var nog det finaste. Att vara i vattnet och bara inte tänka. En annan fin sak var ju att allt var så grönt och underbart.

Vad jag ska göra nu när jag är hemma vet jag inte riktigt. Eller har ju lite planer, men vad jag ska göra förutom det vet jag inte. Vill vara ute mycket. Skriva fina brev och städa mitt rum och fixa lite så att det blir mysigt att vara i. Hade varit fint att fixa rummet så att jag kan bjuda hem folk utan att hata att det är så fult. Sen så ska jag till doktorn på tisdag också. Lite läskigt, länge sen jag var där. Antar att jag kommer få ta blodprov och berätta saker som vanligt. Resten av dagarna ska jag vara fin. Har saknat att vara fin. Men nu ska jag sova, puss!

Ett svar to “Att vara hemma igen.”

  1. belle juni 28, 2010 den 09:26 #

    så fint att du är hemma igen <3

Kommentera

