Lite uppdatering.

21 Jun

Nu så sitter jag med Alexandra på Belles rum och är mest trött. Haft en jättefin dag i Malmö idag, suttit på en uteservering och druckit öl och drinkar och rökt lite för mycket kanske. Men det har varit fint. Gör verkligen saker hela dagarna när jag är här, det märks eftersom man blir så himla trött hela tiden. Har tagit bilder som jag inte har någon koll på hur dom ser ut eftersom displayen är trasig, men dom blev nog bra. Fast just nu är jag för trött för att ladda ur dom så gör det imorgon. Plus att jag har massor av fina bilder från igår och helsingör också. Dom kommer upp någon gång snart. Nu så tänkte jag sova. Imorgon blir en lugnare dag, ska bara sitta i en park och ha det fint typ. Ska bli så himla skönt att sova. Kram.

Kommentera

