Kenthjärta

19 Jun

Har precis lyssnat igenom alla låtar från En plats i solen, 30sekunders klipp. Egentligen så ska man ju inte göra så. Utan man ska ju slås av den fina helheten. Av allting. Men jag kunde inte låta bli, längtar ju så jag spricker. Nu när jag lyssnat på dom så längtar jag ännu mer. Låtarna känns verkligen som kent, och det är så himla fint. Det är vid såna här tillfällen som jag känner hur mycket jag älskar kent. Som när jag hörde töntarna första gången, eller ingenting. Eller när jag ser kent live för första gången på länge. Jag slås av hur underbara dom är och hur mycket jag älskar dom. Det känns lite fånigt kanske, men jag älskar det så mycket. Det är så fint. Få tiden att gå snabbare så att jag får skivan på posten tack! ♥

Ett svar to “Kenthjärta”

  1. Marcus juni 20, 2010 den 19:49 #

    Albumet är kanske redan i hamn helgen innan det släpps.
    I alla fall dagarna innan, med lite tur. Orka vänta till 30/6 :p

Kommentera

