I’m on my way.

18 Jun

Nu har en av dom fem timmarnas tågresa gått. Har hittills ätit frukost, ritat en bild som sen ska bli akvarell och gjort en brevplanering. Bilden jag ritade är en jättetjej som står naken med fötterna i en skog. Tror den kommer bli superfin som akvarell eftersom det är mycket skog och himmel vilket innebär mycket färger. Brevplanering är att jag har skrivit lite kort om vad dom olika breven jag ska skriva på min resa ska handla om, beroende på vilken person det är till. Blev superglad när det var flera som ville ha brev när jag frågade på bilddagboken. Känns fint också att ha något annat att göra än sitta vid datorn hela resan.

Men nu funderar jag på om jag ska försöka sova lite så att jag är lite piggare när jag kommer fram. Blev ju inte så många timmars sömn inatt och vill ju orka göra massor av fina saker med Belle idag! Våra planer för dagen är att åka till Malmö och gå lite på stan och sen sitta och ha det fint och mysa i en park på kvällen. Längtar så jag spricker men nu ska jag sova med Kent eller IAMX i öronen. ♥

Ett svar to “I’m on my way.”

  1. panda juni 18, 2010 den 11:01 #

    hoppas ni får kul! ni får tänka lite pandatankar åt mig med. fniss <3

Kommentera

