Sommarplaner

15 Jun

Såhär ser det ut i min kalender just nu:

JUNI:
16:e – barnvakt + grilla i haninge (tror jag)
17:e – barnvakt + färga håret + packa
18:e – åka till Lund och bästa Belle
19:e – malmö?
20:e – Alexandra kommer till Lund
21:e – ha en fin dag med Belle och Alexandra
22:e – åka till stockholm igen, se Olle Ljungström på Gröna Lund
23:e-27:e – åka till bäckänge (bollnäs) och fira midsommar

JULI:
3:e – fira Nora med häng i tanto
9:e – åka till Åhus med pappa/syskon
13:e – åka hem till stockholm
14:e – åka till Arvikafestivalen med Kattis
träffa massor av underbara människor, se underbara band och ha det superfint
18:e – åka hem från arvika och sova i hundra år

Sen så är faktiskt min sommar oplanerad hittills, vilket känns jättebra, ett oskrivet blad. Haha. Brukar ofta ha väldigt planerade sommrar, så det är rätt skönt att inte ha några planer efter arvika. Det gör att jag kan göra lite spontana saker, helst av allt skulle jag vilja åka utomlands, till Berlin och hälsa på Sophia. Annars så vill jag åka på någon mer festival men vet inte, känns roligare att spara pengarna och resa istället. Vi får se hur det blir, tror i alla fall att det är en underbar sommar som väntar. ♥

Ett svar to “Sommarplaner”

  1. Alexandra juni 16, 2010 den 21:48 #

    Det ser ut som att du har en fin fiiiin sommar framför dig. Och sjukt snart ses vi. det ska bli så himla skoj :*

Kommentera

