Sonic Diary

8 Jun

Glömde skriva att jag häromdagen fick Apoptygma Berzerk – Sonic Diary av en kompis. Tror han mest ville bli av med den men jag kan låtsas att det var en födelsedagspresent. Blev i alla fall jätteglad. Så nu har den fått plats i min skivsamling som jag tycker borde uppdateras lite. Är väldigt, väldigt sugen på att springa runt i second hand-skivaffärer på st eriksplan och beställa lite extra viktiga skivor på ginza/cdon. Skivor är en av många dom svagheter jag har, som jag samlar på. Men det är i alla fall vettigt, jämfört med ett par skor. Eller nej, det kan jag inte alls säga. Men det tar mindre plats i alla fall och är oftast billigare. Men nu var det riktigt länge sen jag köpte flera skivor, min samling saknar mycket, mestadels synth. Har bara lite utspridda synthskivor tyvärr och eftersom det var så länge sen jag köpte skivor så är det många av mina favoritband som jag inte har någonting av. Vilket är synd. Men som sagt, det får det bli ändring på. Fast nu i sommar tror jag att jag borde lägga pengarna på annat.

Kommentera

