23:30 Covenant – Ritual Noise

8 Jun

Idag så var jag på stan med Emilie. Vi gick först från odenplan till ett asiatiskt bufféställe sen gick vi runt på stan och jag råkade väl köpa sånt som jag inte skulle ha. Det var mest rosetter men lite kläder också, fast allting var fint så ångrar mig inte. Sen så var jag duktig och köpte ett band och en sån där grej man behöver till en väska som ska få ett axelband. Köpte väskan för någon månad sen så tyckte det kunde vara bra att få det gjort någon gång. Får ta kort på det sen när jag ska göra det och se hur resultatet blev.

Förresten, var ju i en syaffär för att köpa det där bandet. Jag blev verkligen verkligen sugen på att sy, så ska försöka vara ambitiös och sy någonting till arvika. Festivalkläder liksom. Haha. Jag älskar festivalkläder. Ungefär allting jag tänker på kopplar jag till festivaler för jag är verkligen så himla sugen på det. Varför kan det inte vara nu? Jag vill skriva långa packlistor och färga håret. Köpa massor av viktiga saker som aldrig kommer att användas och göra skivor eller blandband. Fast det borde jag komma igång med rätt snart, och usch, borde skaffa en cdspelare också eller nåt? Ehm. Det får lösa sig på något sätt.

Men nu så ska jag se skins och borsta håret. Imorgon är det skolavslutning, helt galet. Det känns så sjukt underbart bra. Ska vara lite fin också för sakens skull. Sen någon gång, idag eller imorgon så slänger jag upp bilder på allt jag lyckades få med mig hem.

Ska förresten beställa biljett till lund nu också. ♥

Kommentera

