Söndag

6 Jun

Klockan är efter fem och jag ligger fortfarande i min säng. Har inte sovit enda tills nu, utan har väl varit vaken en timme snart. Känns oerhört skönt att bara kunna ligga kvar och ta det lungt utan att känna någon ångest över att det finns saker man borde göra. Det enda jag borde göra just nu är väl att äta eftersom jag börjar bli hungrig. Sen kanske jag ska lägga in bilder på min andra dator så jag kan lägga upp outfit, får hoppas att det blev någon bra.

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Antar att det är sjukt fint väder ute i alla fall. Men vet inte, kanske borde städa eller något sånt nödvändigt. Så är det lite fint här innan det blir sommarlov, så slipper jag tänka på det när jag är ledig. Visserligen måste jag storstäda och rensa också någon gång under sommaren, men en bra början är ju att det ser fint ut och man faktiskt vill vara i mitt rum. Nu känns det mest bara som kaos. Fast brukar inte låtsas om det, haha.

Förresten kom jag på vad jag ska göra idag när/om jag inte städar! Jag ska skriva massor av brev. Eller ja, tre i alla fall. Kanske ska ta med med mig penna och ett block och gå ut och sätta mig någonstans istället för att sitta inne och skriva. Det blir nog mysigt. Men nu ska jag gå och ta lite mat och sådär.

Kommentera

