it’s time, it’s time to live

6 Jun

En av dom lite finare stunderna igår kväll var när dom spelade Nitzer Ebb – Murderous på stora golvet och jag, Emelie och Elvira dansade på scenen. Varför har jag ingen aning om, men så blev det och det var rätt roligt. Sen blev jag glad bara av att få höra låten. Många bra låtar spelades faktiskt. Förutom dom jag nämnde i inlägget jag skrev inatt så spelades Depeche Mode – People are people också, sen säkert många andra bra, men svårt att minnas allt.

Här är i alla fall tre av dom bilder jag lyckades ta inatt efter att jag kommit hem, tog faktiskt 100 stycken men det var väl tur eftersom det mesta inte alls var så bra, plus att mycket var väldigt suddigt.

Outfit: Kofta från lindex, svart linne från Kappahl, vitt linne som jag tror jag fått ärva av min mamma, svarta hotpants som inte syns från h&m, strumpebandshållare från lindex, random strumpbyxor och stayups som är avklippta strumpbyxor från lindex för länge sen som gått sönder.

3 svar to “it’s time, it’s time to live”

  1. belle juni 6, 2010 den 19:54 #

    <3

  2. Alexandra juni 7, 2010 den 00:04 #

    sötnosen!!!

  3. Anonym juni 7, 2010 den 20:49 #

    Söt panda haha fin outfit

Kommentera

