Hemma efter tech noir

6 Jun

Klockan är efter fem och jag sitter hemma, dricker vatten och äter nachos. Hade velat dansa till bra och fin musik hela natten, men så blir det ju aldrig. Ska nog försöka sova så snart som möjligt. Även om det känns trist. Tech Noir kvällar är såna kvällar man aldrig vill ska ta slut. I alla fall inte när man är där. När man väl är hemma är det ju som ungefär vilka kvällar som helst.

Lite extra fint var det när Spit it out med Aesthetic Perfection och Call the ships to port + Dead stars av Covenant spelade. Det var verkligen helt underbart. Speciellt Covenantlåtarna. Men det är väl för att dom betyder mycket för mig på grund av olika anledningar. Sen sista låten som hördes på Kolingsborg var Nine inch nails – closer. Under den låten var det helt underbart. Precis så det skulle vara, dans, dans, dans och ingenting annat.

Nu så ska jag sova. Finns som vanligt nu för tiden inte direkt så mycket bilder. Men har i alla fall tagit outfitbilder sen jag kom hem, hann inte ta innan eftersom jag var sen som vanligt. Förresten, älskar när man kommer ut från en klubb när det är sommar. Resan hem blir absolut mycket finare. Titta på soluppgång, fåglar som kvittrar och allt annat som bara är fint. Men nu ska jag sova innan det blir ännu ljusare.s

Ett svar to “Hemma efter tech noir”

  1. belle juni 6, 2010 den 10:33 #

    fint att du hade det bra <3

Kommentera

