fredag morgon

4 Jun

nu sitter jag på tunnelbanan på väg till skolan, fast ska snart byta till pendeltåg. Eftersom vi ska rensa skåpen idag så har jag inte min dator med mig eftersom jag ändå kommer ha tillräckligt att bära sen. Bland annat vinterjacka och täckbyxor sen min praktik, vilket känns lagom roligt. Haha. Nu är jag på pendeln, älskar att åka när det är så fint ute. Man blir verkligen på bra humör. Vad jag ska göra resten av dagen får vi se, det är sånt som löser sig. Imorgon är det i alla fall tech noir vilket kommer bli superfint. Men nu ska jag läsa min sofis mode och dricka min vitamin water som jag fick igår.

Ett svar to “fredag morgon”

  1. belle juni 4, 2010 den 10:32 #

    tack så mycket finis :* tänk vad fint det kommer bli när du kommer & vi står där framför min dörr dansar & tramsar oss <3 & ja vi pratade om det igår också, absolut att vi ska sitta i parken med massor av vin & ha det superfint <3 längtar

Kommentera

