Lite mer av sånt där tråkigt.

2 Jun

Nu har jag blivit klar med det första arbetet, som var det lite jobbigare. Nu ska jag bara en skriva en logg som kommer att gå lätt att skriva. Har även skrivit med en av mina lärare om att jag ska göra matteprov på fredag och att jag ska ta igen saker på naturen under sommaren. Han sa att det gick bra, vilket känns skönt. Något jag tycker är roligt var att han verkligen gav ett typiskt pappasvar, ni vet, man skriver något långt som handlar om flera olika saker och får några ord tillbaka som svar? För det enda han svarade var ”Det går bra!”. Haha. Lite roligt tycker jag.

Men nu ska jag i alla fall fortsätta med skolarbetet, har satt på ugnen och ska värma små vårrullar, vilket jag skulle kunna äta hur många som helst av. Det är verkligen så sjukt gott. Men ska nog laga något till det eftersom det inte känns så energigivande eller proteinrikt. Så tänkte bli klar med loggen jag ska skriva nu så jag kan laga mat så snabbt som möjligt. Ska nog försöka gå ut lite idag också och inte bara sitta inne när det är så fint väder.

(kompenserar det tråkiga med att lägga upp min sminkvideo senare!)

3 svar to “Lite mer av sånt där tråkigt.”

  1. Cheapo juni 2, 2010 den 15:54 #

    Sv: Usch då, haha ingen höjdare. Men hoppas att pluggandet går bra iaf! :)

  2. belle juni 2, 2010 den 16:36 #

    vårrullar <3 det kan vi äta när du kommer hit. om jag bott i sthlm hade vi kunnat gå en promenad ikväll, röka & prata om allt.

    • Hanna juni 2, 2010 den 16:43 #

      Det hade varit precis det jag behövt just nu, vi får göra det massor när jag hälsar på <3

Kommentera

