Black and white make up.

2 Jun

Har klippt ihop videon efter det jag filmade i söndags innan jag träffade Kattis. När jag sminkar mig så har jag sällan någon plan om hur resultatet ska bli. Så det är alltid lite spontant, men blev väldigt nöjd med resultatet i alla fall.

4 svar to “Black and white make up.”

  1. belle juni 3, 2010 den 10:41 #

    DÖR. du är världens finaste & snart kommer du till mig så kan jag få krama dig & klappa på dina helt underbara kinder & peta i ditt hår & åh
    (vad heter låten? den var himla bra)

    • Hanna juni 3, 2010 den 13:19 #

      <3 Längtar så himla mycket finaste.
      det står i slutet vad den heter, Oomph! – Der neue gott :*

  2. e juli 7, 2010 den 20:08 #

    du är jätteduktig på att sminka dig, ögonmaken är underbar, men.. värför fyller du inte i dina ögonbryn, i en bra form? det hade förhöjt allt så grymt mycket.
    (inget illa ment)

    • Hanna juli 7, 2010 den 23:02 #

      Tack så himla mycket. Alltså, jag har testar några gånger i min ensamhet att fylla i ögonbrynen och jag tycker inte det blir bra. Men det handlar väl mest om vana eftersom mina ögonbryn alltid varit så himla ljusa och det blir sån stor skillnad när man fyller i ögonbrynen. Och vet att sminket skulle framhävas av ögonbryn, men måste vänja mig mer.

Kommentera

