Tisdag – ett sånt där tråkigt inlägg

1 Jun

Nu sitter jag på pendeltåget till skolan, har egentligen redan haft två lektioner men har inte alls mått bra under förmiddagen. Mår inte så himla bra nu heller men ska prata med lite lärare, lämna tillbaka saker och sånt där så biter ihop och får det överstökat. Igår så var jag i skolan men sov flera timmar efter jag kommit hem, var verkligen helt utmattad. Ett tecken på att jag kanske inte är superfrisk just nu.

Hoppas jag är lite piggare idag när jag kommer hem så jag orkar plugga lite, har i alla fall två uppgifter som jag måste göra till imorgon eftersom betygen sätts då. Kommer ha en hel del som jag får ta igen i efterhand också, men det ordnar sig. Nu känns det som om allt kommer lösa sig ändå, behöver bara sommarlov och få vila lite och kunna fokusera på det jag vill, istället för att må dåligt över det som borde göras. Oerhört skönt att det bara är en vecka kvar nu.

Förresten, snart är det helg. Okej, kanske inte supersnart men man får ju se på det positivt istället. Vad som händer då skriver på väg hem eller hemma. Finfint. Förresten så vill jag städa när jag kommer hem, men det får väl vänta tills imorgon eller något.

Kommentera

