Söndag.

30 Maj

Godmorgon, igår var ingen toppenkväll eftersom jag var hemma medan ungefär alla andra var ute. Så fanns ingen att prata med på msn eller någonting, vilket var rätt jobbigt. Annars har jag inget emot av att vara hemma på fredagar eller lördagar, men just det var en dålig lördag att vara hemma på.

Nu så sitter jag nästan helt påklädd (måste bara hitta en tröja, har däremot ingen aning om vad jag ska ha för nån), ska snabbt äta någonting och sen åka ner till Hornstull för att gå på loppis med Sissel. Tänk, klockan är inte ens tio och jag ska gå ut och göra någonting på en söndag? Känns rätt bra i alla fall.

Sen ikväll så ska jag och Kattis nog gå ut och äta lite, vilket känns jätteskönt. Bara kunna sitta och prata av sig och få tänka på annat för en stund. Men nu måste jag gå eftersom min tunnelbana går om tio minuter och jag fortfarande inte är klar! Hoppas ni alla får en fin söndag. Puss.

2 svar to “Söndag.”

  1. belle maj 30, 2010 den 10:02 #

    <3 (finns här när du kommer hem kram kram kram kram puss & klapp)

    • belle maj 30, 2010 den 12:14 #

      (+ har videobliggat om dig idag, det kan du titta på sen & bli glad + att pandasoppa bett om ursäkt till mig. ja. du läste rätt. in her face. + du är bäst)

Kommentera

