Min dag hittills.

27 Maj

Meningen var att jag skulle till skolan idag, vilket jag tänkt och velat. Men det blir ju inte alltid så för att jag har haft sån där obeskrivlig värk som bara tjejer kan få, vilket gjorde att jag istället för att vara i skolan har trott att jag ska svimma eller möjligtvis dö, panikduschat med kokhett vatten, sovit under flera täcken varav ett av dun i hopp om att hålla värmen och andra mindre givande saker.

Nu så tänkte jag titta på How to make it in america, ligga under ett täcke och tänka på sommaren. Jag längtar så oerhört mycket och det kommer bli bästa sommaren ever skulle jag tro. Allt bra börjar om mindre än 21 dagar då jag ska åka till Lund. Det kommer bli finast. ♥

2 svar to “Min dag hittills.”

  1. belle maj 27, 2010 den 17:18 #

    åh 21 dagar om 21 dagar ses vi dör dör dör dör <3

  2. Marcus maj 28, 2010 den 14:08 #

    Då stannar tåget till några minuter här.
    Om det är Sthlm-Lund med tåg. Så kan det gå :p

Kommentera

