Att ha varit arton

26 Maj

Jag kom på en sak när jag satt och tänkte över min födelsedag. Att min artonårsdag var den sämsta födelsedagen jag haft, jag var jättesjuk och ingenting var fint. Men ändå så har mitt år som arton varit det finaste och bästa hittills. Jag har gjort så himla mycket roliga saker och lärt känna så många underbara människor så jag ska inte klaga. Visst har det varit jobbigt ibland men det har alltid gått över någon gång. Och nu har jag ett helt nytt år att göra fina underbara saker och lära känna nya människor. Det är som nyår ungefär, och såklart väldigt klyshigt. Men ibland får man vara klyshig, jag tror att sånt är bra för en.

Som minne av det senaste året så har jag valt ut en bild från varje månad lite snabbt, och det är inte så svårt att se hur bra det faktiskt varit. ♥










7 svar to “Att ha varit arton”

  1. Kattis maj 26, 2010 den 12:25 #

    <3<3<3

    • Hanna maj 26, 2010 den 12:34 #

      du är något av det bästa som hänt ska du veta :*

  2. Cheapo maj 27, 2010 den 10:10 #

    Så himla söt! Hoppas du får ett lika bra år nu :)

  3. belle maj 27, 2010 den 10:52 #

    världens finaste <3

    • Hanna maj 27, 2010 den 16:44 #

      du är <3

      • belle maj 27, 2010 den 16:45 #

        jag älskar bilden när man ser halva ditt huvud/ansikte & när du har en rutig kjol <3 kan du inte ha med den när du kommer hit? :*

      • Hanna maj 27, 2010 den 16:53 #

        Jo, det kan jag <3 åh. Jag ska bara ha med mig massor av fina fina kläder och rosetter och sånt när jag kommer och hälsar på! <3

Kommentera

