Happy birthday?

25 Maj

Hittills har min födelsedag inte varit den bästa, har hemsk huvudvärk som inte verkar vilja gå över och sådär. Men blir glad av alla fina grattis jag fått. Fått massor av fina sms och så har jag fått tre stycken brev. Älskar brev så dom gjorde mig verkligen glad. Särskilt ett med rosa blommor, fina ord och ett underbart fint halsband som jag ska ha på mig ikväll.

Har inte fått så mycket presenter, vilket jag inte brukar få på min födelsedag eftersom jag oftast bara brukar träffa min mamma då. Men av henne har jag hittills fått en ny foundation som jag ska prova, vilket jag verkligen var i behov av och ett par jättefina koppar från Rörstrand som är designade av Filippa K. Blev helt kär i alla dom kopparna när jag såg dom för första gången, så det var en fin present. Sen så har jag fått 500 kronor av mormor också. Tror att jag ska köpa mig klänningen från bikbok om den finns kvar och hjärtstrumpbyxorna. Får se. Men nu ska jag laga lite mat sen göra mig fin. Synd bara att vädret är så dåligt. Sen får jag hoppas att resten av dagen blir bättre, bara för att den fått en dålig start betyder ju inte det så mycket. Det är ju endå middag med mamma och sånt som jag sett fram emot.

3 svar to “Happy birthday?”

  1. Cheapo maj 25, 2010 den 19:09 #

    Grattis! :D

  2. Marcus maj 25, 2010 den 21:23 #

    Grattis igen vännen, nu i rätt inlägg :p
    Hoppas att dagen slutar bättre än den började!

  3. belle maj 26, 2010 den 08:12 #

    <3!

Kommentera

