Första dagen som nitton.

25 Maj

Nu är det ungefär en halvtimme kvar av den här dagen. Sen är det ett år som nitton år som väntar, efter det året så kan jag gå på ungefär alla spelningar och dom flesta klubbarna. Det är ju lite fint, men är ett helt år tills dess. Sista året som tonåring. Får hoppas det blir bättre än den här dagen varit i alla fall.

Idag har jag sovit, tittat på tv, klätt på mig och åkt till stan för att träffa mamma. Vi handlade lite på bikbok, sen kom vi fram till att vi ska äta ute någon annan dag när båda är lite piggare, så vi köpte thaimat och åt hemma framför tvn istället. Inte en så himla spännande eller bra dag, sen har jag haft den dumma huvudvärken som inte gått över på hela dagen heller.

Hoppas på en lite finare helg i alla fall. Vill ha en anledning att vara fin och glad.

3 svar to “Första dagen som nitton.”

  1. doingtheunstuck maj 25, 2010 den 23:45 #

    du är alltid fin hjärtat.
    och förlåt för att jag inte svarat på ditt brev. men jag tänkte göra det nu. jag har haft massor att tänka på. förlåt så jättemycket!

    • Hanna maj 25, 2010 den 23:51 #

      Det är luungt sötnos <3 den som väntar på nåt gott vet du :) sen blir jag bara glad om jag får det någon gång, det blir ju som en överraskning då :*

      • doingtheunstuck maj 25, 2010 den 23:56 #

        vad fin du är <3
        ja det får bli en liten överraskning :**

Kommentera

