White hearts on black

24 Maj

I ett inlägg jag skrev i slutet av mars om ett par helt underbara strumpbyxor från Topshop i två olika versioner med stora hjärtan. Nu när jag satt och kollade på bikboks hemsida och letade efter en klänning jag kom på att jag skulle vilja ha i födelsedagspresent (som tyvärr inte fanns på deras hemsida), så hittade jag ett par snarlika strumpbyxor. Förrutom att dom kostar sådär 40 kronor mindre ungefär. Men jag hade ju hellre haft dom i vitt med svarta hjärtan eftersom jag tror det passar mig bättre. I alla fall så ska jag springa och leta efter dessa på stan så fort jag fått pengar, får bara hoppas att dom inte funnits så länge så att dom är slut överallt.

Bikboks version:

Topshop:

4 svar to “White hearts on black”

  1. panda maj 24, 2010 den 20:06 #

    har med funderat på att köpa dom från bikbok! fniss. har du sett på top shop om dom har fått in dom där än? puss

    • Hanna maj 24, 2010 den 21:44 #

      Nej jag har inte sett dom på top shop, men är ju inte där så ofta heller. kan kolla nästa gång jag är på stan :)

  2. belle maj 24, 2010 den 22:02 #

    åh! jag vill också ha!

  3. Cheapo maj 25, 2010 den 12:07 #

    Känns som om man måste införskaffa sig ett par!

Kommentera

