Sommar, festival och verklighetsflykt

3 Maj

Jag vill ha sommar och festival. En stund att komma bort från allting. Träffa underbara människor, både bekanta och obekanta. Se konserter och skrika mig hes till mina favoritlåtar. Gråta av lycka och gråta av skratt. Dansa tills benen inte orkar mer och springa runt tills solen gått upp. Sitta och prata i ett camp tills alla gått och lagt sig. Komma bort från allt. Från verkligheten.

Verkligheten är i alla fall den sista platsen jag vill vara just nu.

2 svar to “Sommar, festival och verklighetsflykt”

  1. doingtheunstuck maj 4, 2010 den 02:15 #

    jag känner precis likadant. festival är det bästa på hela året. nu har jag iallafall bokat allt jag ska på förutom foreveryoung. men det löser sig. det känns iallafall jättebra. och du beskriver det så fint <3

  2. Cheapo maj 4, 2010 den 14:24 #

    Kunde inte ha sagt det mycket bättre själv…

Kommentera

