En och en halv timme kvar innan jag ska åka

6 Feb

Helt plötsligt känns det som om jag har gått om tid. Har ätit, målat naglarna, packat det mesta och fixat håret! Måste dock spraya håret ännu mer så att det håller superbra, sen tror jag ska plattånga det lite fram + luggen också. Blir nog bäst så. Sen så ska jag sminka mig och byta om. Vet inte riktigt hur jag ska sminka mig men det löser sig nog. Ih, ska bli så himla kul! Har varit på affären också och handlat batterier och riskakor typ. Nu så ska jag nog fortsätta göra mig i ordning så jag hinner kvällsfika lite med mamma innan jag ska åka. Tror nog inte att jag tänker skriva något mer om jag inte får väldigt mycket tid över. Hoppas ni alla får det roligt ikväll iaf. ♥

Kommentera

